dag

fredag... jag var duktig. Jobbade på bra i skolan och sedan när jag kom hem var det bara till o sätta sig o fortsätta plugga. Familjen var iväg så jag fick huset för mig själv. och nej jag rev inte huset utan somsagt, istället pluggade jag fram till halv tio ungefär.. jädrans projektarbete! och har ändå hälften kvar!

jag gick och la mig halv ett igår och vaknade halv ett idag. då följde jag med mamma in till ängelholm och käkade och köpte en klänning, de gillar vi (y)  och nu sitter jag vid min käre dator igen och ska fortsätta med arbetet... *suck*

om ca en timme åker familjen till kusinerna men själv ska man stanna hemma och plugga lite och sedan laga mat o umgås med ett par andra. trevligt, puss på de :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0