biobiobio?

nu har jag vaknat och är på ett konstigt humör känner jag. vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan, men jag är varken glad eller ledsen och känner att jag måste göra en sak , men vet dock inte vad det är jag måste göra. uschsuch, som jag ogillar den känslan. man blir bara förvirrad...men den försvinner förhoppningsvis snart.

idag ska jag försöka tvinga med någon stackars person på bio för att se "High School Musical 3". alla säger förvisso att den är väldigt dålig men jag vill ändå se den.. och alla har redan sett den nu så det kommer bli jobbigt att hitta mitt offer. men jag tycker att man kan slösa en tidig kväll på att kolla denna bio med mig... så om det är någon som känner för det så börjar bion 17.30 i ängelholm . Det är bara att höra av sig till lilla mig :)


you know you love me :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0