The OC - addicted

Min fredagskväll slutade med att jag låg o kollade på The OC och att jag senare, vid halv tio, mötte Fredde vid bussen. Då vandrade vi till UH, lite pinsamt o säga, men där träffade vi väldigt trevligt folk och vid elva drog vi hem till mig o fortsatte med att kolla på The OC :) Han tog sedan bussen hem halv två och då somnade jag direkt ^^

Idag vaknade jag vid tio och duschade direkt, kände mig verkligen äcklig, haha. Käkade frukost och nu ska jag kolla på the OC, ovanligt värre :)



Ikväll blir det nog att åka till halmstad om jag får för mam&pap. Där ska vi vara några tjejer hemma hos Therese och laga mat o myspysa i think.


you know you love me :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0