Mörkvolley o sånt

Gårdagen slutade med att jag tillsammans med ett gäng kompisar hamnade hos borgcrantz där mamma var och umgicks med ingela (matildas mamma). haha, dom är för söta.

Vi gick ut och spelade mörkvolley och smart som jag är bestämmer jag mig för att serva med min oläkta hand..smidigt värre. Jag fick givetvis riktigt ont vilket resulterade i att jag fick avstå från resten av volleybolltiden. Vid två bestämde jag mig för att gå hem o sova, och då följde mamma med hem.

Vaknade runt tio idag fast låg kvar i sängen till typ elva. skönskönt, men fyfan vad nervös jag är inför imorgon. Våga lixom..

Jaja, ska fortsätta vara nervös nu. Bloggar senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0