Tidiga mornar = sledet

Vaknade 05.45 idag och blev skjussad av mamma till bussen som
gick 06.37 (?), eftersom hon ändå skulle till jobbet.
Dagen blev rätt soft och gruppen jag var i hade "lära känna"- övningar
på förmiddagen. Gick sedan en runda på lunchen och efter det var
det mentortid. Vi skulle prata enskilt med våran mentor medans
resten av klassen typ gjorde vad dom ville. Hann dock inte ha mitt
samtal utan en tjej i klassen klippte lite på mina toppar och sedan
begav några i klassen oss till Espressohouse där dom flesta drack
kaffe och jag nöjde mig med en macka och varm choklad :)

Tog sedan tåget hem 16.04 och var hemma runt 17.30. Mötte även
Simon på bussen till förslöv. Väldigt roligt att träffa honom igen. Det
var ju ett tag sen. Han skulle hem till Jessica så vi hade följe eftersom
hon och jag typ bor grannar :)

Nu har jag bara käkat lite och kollat på one tree hill. Kan ju lungt säga
att det är fett sledet att gå upp tidigt om mornarna och sen komma hem
på eftermiddagen... Imorgon är det dock fredag vilket ska bli megaskönt.
Ska bara ta det lungt när jag kommer hem och sen får vi se om det händer
något på kvällen :)

Ska gå och lägga mig nu en stund i think .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0