Lol

Igår umgicks jag med Matilda o Emil. Jag och Emil gick o lämnade Matilda runt tolv och sen gick vi hem hit o kollade på One tree hill , haha. Runt halv fyra skulle jag gå och lägga mig och då upptäckte vi värsta äckliga spindeln på väggen så vi fick bädda åt Emil inne hos mig och sen somnade jag som en stock medans Emil läste en kärleksbok, haha.

Jag vaknade runt elva idag och sen kom Emil upp ett tag senare. Så nu håller vi på att fixa oss och sen ska vi åka ner till Båstad.

Ikväll ska jag förhoppningsvis och träffa Josse, Ikkis o co. eftersom Josse åker på söndag till Växsjö där hon ska gå gymnasiet.. :/ Lätt att jag kommer o hälsar på där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0