First daaaaay O.o

Idag vaknade jag 06.30, alltså en halvtimme senare än hur det kommer bli de övriga mornarna, eftersom pappa
körde mig till tåget, mycket snällt :) Tåget gick från båstad 07.37 och resan tog ca 19 minuter. Helt okej faktiskt. Fast vi började dock ej förrens nio så fick käka frukost o sånt på Mackedonkan.

Alla ettor samlades i matsalen där vi blev indelade i respektive klasser och sedan följde vi med våra mentorer till våra klassrum. Fick därefter lite information om hur det skulle bli och scheman o sånt. Det kändes faktiskt riktigt bra. Sedan fick vi en rundtur och jag blev alldeles ivrig när jag såg frisörsalongen! Ville bara sätta igång med att lära mig allt direkt.

Tog tåget hem 11.04 och var hemma i förslöv runt halv ett något. Följande dagar börjar vi 08.15 och slutar 15.15.

När jag kom hem vilade jag en stund och sen kom Amanda, Tove och Simon ner till oss en sväng och då begav jag, mamma, Amanda, Tove och Anna oss till hjärnarp för att handla. Sedan lagade jag kycklingsoppa med nudlar till oss, huhu. Jag och Amanda gick sen ut och flippade lite. Trevligttrevligt (y)

Manda o Molls :)


Kommentarer
Postat av: Denise

Vill du ha gratis bloggdesign av mig? Kolla in på min blogg för mer info. Just nu kan du även vinna en ny header!!

/Denise

2008-08-18 @ 20:58:30
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0