Gårdagens kväll slutade trots allt i Båstad, där jag umgicks med Cecilia. Vi hade mücket roligt. Var blandannat ute o gick, hemma hos Panther och senare bara ute och träffade folk. Cecilias mamma körde hem mig så jag var hemma klockan elva. Då kollade jag först lite på One tree hill och sedan gick jag o läste. Somnade runt halv två. Det blir bara bättre o bättre. Jag sover bra om nätterna men sen blir det bara värre när jag vaknar..Men såsmåningom går det över.

Tänk att om exakt en vecka har jag gått min första dag på frisörprogrammet, John Bauer i Halmstad.. Fy vad nervös jag är! Får hoppas att det går bra...

Idag ska jag nog ut och gå en runda och rensa tankarna lite. Sen får vi se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0