Dagens dag dårå

Såå.. Nu hade jag alltså tänkt skriva om min dag.. Som sagt blev min dag längre än vad jag hade tänkt, men inte blev den tråkig för det inte.  Vaknade 05.45 och tog bussen till båstad 06.43. Tog tåget till halmstad 07.37 och började skolan 08.15.

Idag hade vi alltså första riktiga lektionen; bild&form där vi lär oss om huvudformer och lite annat roligt. Sen lunchade vi på pastavagnen, gottgott. Och sen började vår andra lektion; hantverksorigentering som även det var helt okey. Fick sluta halv tre redan istället för 15.15 vilket var toppen eftersom jag då hann med mitt 15.04 - tåg :)
 
Tågade då in till ängelholm och var framme där ca15.40 och det skulle då gå en buss 15.50 hem vilket skulle bli helt perfa lixom. Men givetvis var det 523 som stannar på den första hållplatsen i förslöv men dock tänkte inte jag på det utan fortsatte vänta på 513 as always. Men när den aldrig kom gick jag upp till torget där jag mötte Becka o co. Dom var också påväg hem från skolan. Dock bestämde jag, Becka o Tobbe oss för att åka till OnOff där dom skulle inhandla nya Ipods. Ett underhållande besök må jag säga. Sedan tog vi bussen hem och Becka följde då med mig hem för att vi skulle se slutet på en film som vi inte hunnit kolla på igår. När vi kom hem till mig bjöds det på kladdekaga, aldrig fel ju och sen kollade vi på filmen som det då visade sig vara ca5 minuter kvar av, löönt lixom... 

Så nu sitter jag här i min ensamhet och funderar på att börja fixa mig inför natten. 
OMG klockan är ju fasiken redan 21.25, mer än vad jag trodde faktiskt.. BIG NEED på att sova nu..

Förresten så stack Sis precis till madison för att inhandla sin första lagliga drink ;) haha.
Enjoy sis.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0