Äckeeeeeeelspindel

Jag gick o la mig redan runt ett igår, tror jag. Bra jobbat Mollan! Och idag vaknade jag av ett sms klockan tio och självklart
reser jag mig inte ur sängen utan ligger kvar och segar tills jag öppnar ögonen och kollar rakt upp i taket där värsta
stora äckliga spindeln sitter!!!!!!!! Så jääääävla äckligt! Fyfan vilken panik jag fick. Kallade självklart på pappa som
fick gå ner och ta bort den och vips så var min sovmorgon förstörd.

Jag ska dusha nu och sen funderar jag på att åka in till hbg med familjen, eller jaa, alla utom Anna, för o kolla efter tapeter till hennes rum och även gå på väla en sväng. Känner att jag måste öka tempot om jag ska hinna med dårå.
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0