26/8

Dagen började bra men fick ett samtal på lunchrasten som gjorde mig riktigt förvirrad. Det var ängelholmskansliet då som ringde och sa att jag kommit in i ängelholm. Det är både närmare och sveriges bästa frisörutbildning men kände då bara att jag ville gå kvar i halmstad eftersom man redan har börjat vänja sig och så. Åkte tåget in till ängelholm 14.04 och mötte upp Rebecka. Förvirrad och konstig så åkte vi till väla. käkade på tacohouse och sen köpte jag ett par shorts, en mössa och en kalender. Sedan åkte vi hem till min mormor eftersom jag kände att jag behövde råd och hon
lyssnar alltid på mig fullt ut. Dock ringde mamma dit och var arg och besviken på mig eftersom jag fortfarande
övervägde att välja halmstad trots att jag kommit in i ängelholm. Det var då det sista jag behövde. Behövde mer någon som stöttade mitt beslut oavsett.
Jag var hemma runt halv tio och pratade lite med pappsen och bestämde mig för att bli sjukanmäld 27/8 för att åka in till ängelholm och kolla. blir som de blir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0