Våffeeeeeeeeel

Det blev ju inte något mer pluggande igår för min del.
Var däremot ute och sprang med mami och sedan styrketräning.
Jag är så jädrans envis att jag, trots min skadade fot, skulle ta
mig igenom den 35 minuter långa rundan - gissa om det gör mindre ont i min fot idag lixom..

Så imorgon är det onsdag aka. våffeldagen. Äntligen är dagen kommen då det är tillåtet
att frossa hur mycket man vill i frasiga, goda våfflor. Detta lär förmodligen sluta med en
längre joggingrunda dock, men det är det värt!

Nu ska jag ha lektion - materialkunskap/kultur&stilhistoria, jippi!!
För tillfället är även min kära vän sarah på utvecklingsamtal
lycka till till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0