yeeeey ;)

Så idag var det alltså våffeldagen. Jag och min kära vän sprang runt i hela halmstadcity endast för att hitta ett fik eller en affär där våfflor såldes. Tror ni vi lyckades?! Verkligen inte! Vad är ens meningen med detta när inte ens fik säljer våfflor på denna dag? Jag skäms över sverige, faktiskt! Snart får jag själv ta tag i saken och öppna ett eget fik där det säljs godsaker beroende på vilken dag det är! Jaa, så får det bli!

Övningskörde även för första gången på riktigt idag. Hur det gick går ju att diskuteras, haha! Hade ändå lite roligt under tiden, vilket jag anser är huvudsaken,  men nu har jag lärt mig att min kära mor verkligen inte anser som jag... hahaha. Bortsett från att jag nästan körde in i ett staket, några buskar och två gåare så gick det faktiskt sjukt bra och jag är stolt över min insatts. Min kära moder gav mig även komplimangen "du är mycket duktigare än vad din syster var i början" vilket är en av de bästa man kan få som lillasyster, hur glad Anna blir över detta återstår ju att se ;)

Nu ska jag börja tänka på sömn, eller neej faktiskt inte för jag är ledig imorgon ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0