Måndag kväll :D:D

Nu är dagen snart slut, och vet ni vad? Det var inte en såndär jobbig dag. Dagen började med att jag hjälpte till i salongen med städning o sådant. Strax innan tre stylade jag min handledare och runt tre kom HannaHPannaH för att ställa upp som modell. Efter lite blekning, färg och mycket snack var klockan sex och Hannah var färdigfixad.

Hämtade ett par skor och en bikiniunderdel som jag beställde från H&M förra veckan  så nu tillhör dessa skönheterna mig, and it feels just fine.
Idag har jag även insett det jobbiga med att arbeta som frisör. Men även det roliga. Det tär verkligen på krafterna dock men det är fan värt de. Jag kan inte vänta tills dessa gymnasieåren är över och man får ge sig ut i det riktiga arbetslivet. Jag lär dock sakna min älskade klass sjukt mycket, så nu vill jag inte tänka mer på det...


Min faster&hennes man är här just nu, så hade tänkt gå upp och vara en aning social. Sedan dusha och sova. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0