monday

Tidig måndag. Ljust ute 06.00 på morgonen. Påväg mot bättre tider va.
En total ofokuserad lektion som varade fram till elva.
Det spelades en massa knasiga låtar och sådant.
Ingen lektion på eftermiddagen pga. sjuk lärare.
Tolv-tåg till ängelholm. M&P hämtade mig.
Fikade hos faster. Åkte hem med en ledsen Essan i mitt knä.


Nu ska jag plugga stenhårt för imorgon ska vi visa våran lärare hur
långt vi har kommit i det arbetet som ska vara på minst tio datorskrivna
sidor. Nu har mer än halva tiden gått, arbetet ska in i maj.
Gissa hur långt jag har kommit....

Kultur&Stil-historia är bara toppen ju.
Dessutom ännu mer toppen eftersom jag ska skriva om 1700-talet.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0