Måndag morgon (y)

Idag är en sån jobbig dag nivet , då man saknar mest allt&alla och då man inte ser någon direkt mening med att vakna. Därför är sängen jag nu sitter i väldigt lockande att bara somna om i. Men nej det har jag inte tid att göra för idag väntar en förmodligen väldigt rolig praktikdag då jag har två eventuella modeller som ska komma och göra ett besök hos mig idag. 

Som om dessa, förtillfället, tunga tankar inte var nog så har även MILEY CYRUS kört fast i hjärnan på mig - helt mot min vilja!!!! Gränsen borde väl ändå gå där?! För tillfället lyssnar jag dock på Coldplay ft. Jay-z - Lost - brabra låt. Eller nu ändras det till Band Of Horses - The End's Not Near som passar dagens lökiga humör ännu bättre. Nu ska jag runda av med att säga att jag ska sätta på en låt av Miley Cyrus(!) och piggna till lite. Snart väntar dushen och min älskade garderob som bara blir vackrare&vackrare...

Ha en bra måndag! :)


Just because I'm hurting
Doesn't mean I'm hurt
Doesn't mean I don't get what I deserved
No better and no worse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0