Ja, för det gick väl bra

Igår hade jag som sagt ingen skola. Jag hade planerat att unna mig en lång, behövlig sovmorgon. Typiskt att man vaknar redan halv åtta när man har sådana tillfällen...Iallafall segade jag runt innan jag begav mig till båstad för att möta upp sarah. Väl hemma hos mig stod en massa plugg på schemat. Typiskt nog bestämde vi oss för att sova efter tio minuter - lyckat! Och när vi väl vaknade vid fyra stack vi ut för att åka inlines vilket gick över förväntan. Vi hamnade dock långt hemifrån så min kära syster fick hämta oss. Sedan började pluggandet och efter det begav sig sarah till sin bror i båstad där hon skulle övernatta.

Och idag hade jag utvecklingsamtal...Det gick faktiskt helt okej bortsett från att man alltid blir lite uppskrämd av sin lärare. Eller så har det iallafall alltid varit för mig...Har jag bara haft otur med klassföreståndare eller?

Jag åkte sedan till hjärnarp med mamma för att handla lite och efter det var hon fast bestämd över att jag skulle köra hem. Hallå mamma, jag har övningskört EN gång och dessutom kan jag inte svänga och hålla mig på min sida vägen! Vad förväntar hon sig av mig lixom?! I ständig oro och skräckslag klarade jag mig ända fram till förslöv. Jag förstår inte hur jag lyckades! Men när jag sedan skulle svänga i förslöv lyckades jag nästan skapa en lättare olycka. Annars gick det väl hyfsat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0