I'm a shoe addict

Jag sitter just nu och kollar bort mot min ena vägg där alla mina skor står uppradade. Nu är det dags att erkänna mitt skoberoende. Jag kollade nyss på mina nyaste svarta skor. Inom mig känner jag en sådan sprallig känsla, ungefär som när man blir kär nivet? Då kroppen bara vill skrika rakt ut i ren lycka och då det känns som om man hade kunnat springa 1000000mil utan att ens bli trött. Det är så jag känner för mina skor, eller åtminstone de senaste inköpta. Ett par röda , och dom svarta då - båda med ursööta klackar. Nu undrar jag bara vart detta ska sluta....

Idag har det varit en toppendag, men dock en seg sådan. Jag hjälpte min handledare med städning och andra saker i salongen. Vid fem kom mamma för en schamponering och en styling. Sedan åkte vi hem tillsammans och efter ca en timme begav vi oss ut på en 3.5km lång joggingrunda. fysööören vad skönt det var! Sedan kollade vi på "Desperate Housewifes" säsongspremiär - som man har längtat!

Nej, nu måste jag dusha och sen ska jag soooooooooova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0