Hej onsdag!

Idag har jag inte så mycket att säga. Jag var ute och sprang idag efter en dag som praktikant - det blev dock 5km idag. Nu har jag helt sjukt mycket träningsvärk i hela kroppen och pappa har förberett mig på vad som väntar mig imorgon :

"Jaaa, men när jag och din mamma började springa hålerundan (5km) för mångamånga år sedan hade vi en sån jädrans träningsvärk samma kväll, men dagen efter var värre. Då fick vi krypa ner för trappan eftersom träningsvärken tog emot så mycket. Det blev ju väldigt jobbigt efter ett tag med tanke på att teven bara var där nere då. aa, de va tider de, hö-hö"

Så nu känns det ju mycketmycket bättre....Eller inte, nej. Så nu väntar dushen och sedan ska jag soooova!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0