Say what?!

Vart tar all tid vägen?! Nu har det gått hela 1 vecka och 2 dagar sen jag senast bloggade av mig. Allt har gått i ett vilket har lämnat min blogg lidande. Så nu får jag helt enkelt börja min uppdatering från den 6/3, alltså förra fredagen. Eller nej, jag börjar på lördagen den 7/3 eftersom ajg faktiskt inte har en enda aning om vad jag gjorde på fredagen...Bra där ja!




 

7/3
En dag som började väldigt tidigt, då jag, tillsammans med några från skolan+lärare skulle till jönköping på frisörmässa. Och fytusan vad roligt vi hade! Trots att vi bara var sex tjejer från min klass skrattades det sjukt mycket. Och precis innan vi skulle åka gick Tsatziki-mannen (samuel haus) förbi oss. Gissa om vi blev helt hüper. Så jaa vi sprang efter honom, sex galna tjejer som skriker till varandra i hoppet om att ingen faktiskt hör oss. Detta slutar med att Tsatziki och hans vän vänder sig om och kollar aningen konstigt på oss... Så vi ger upp våran jakt i hopp om att få ett fint foto på honom och beger oss istället tillbaka till våran samlingsplats. Så just när vi ska gå ut mot bussen händer det ofattbara. Tsatziki står i matkön endast några meter ifrån oss! Jag och en klasskompis tog därför tillfället att faktiskt gå fram och fråga om vi fick lov att ta ett kort på honom. Ett fint kort blev det tillochmed!
Jag var hemma i mitt förslöv vid nio och en halvtimme senare bar det av hem till en killkompis där 17års-fest väntade. Hela dagen blev sjukt rolig och trevlig och jag somnade sött i min säng runt ett.

8/3-12/3
En väldigt seg period i mitt liv. Hände faktiskt inte alls så mycket speciellt som är värt att nämna så därför avstår jag.

13/3
Ännu en hemsk fredag den 13onde. Dock blev denna dag faktiskt inte alls så hemsk. Skolan var helt okej, och sedan blev jag hämtad i ängelholm av sis&m&m. En sjukt underhållande biltur hem till förslöv. Sedan åt vi gott innan sis körde in mig till ängelholm där jag mötte upp två killkompisar. Tillsammans såg vi "Slumdog millionare". Den var faktiskt bra, trots att den inte var som jag väntat mig.

14/3
Åkte in till hbg tidigt. Mami&papi&jag gick en liten runda på väla innan jag fick skjuss till mormor. Vi skrattade sjukt mycket och hade mysigt. Vid ett somnade jag gott.

15/3
Åkte hem från mormor idag och har spenderat typ hela eftermiddagen med Eerreeeeeee. Trevligt va. Så nu ska jag fixa mig inför natten och sen ska jag sooooooova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0