Tagga

Idag  va jag på stranden och badade och hade sjukt kul. Nähe självklart ska man simma o bli bränd av en äckelbrännmanet då. Vad gör dom ens här nu?! Dom ska vara här i typ augusti! Och jag lyckades bränna mig över benen, magen, ryggen, armarna och öronen(!). Den maneten måste verkligen ha hatat mig... Usch så väl hemma från stranden var man helt förstörd typ.... Så jävla äckligt! Vad är meningen med dom små äcklen egentligen?!

Och nu vill jag inte verka överdramatisk men ett tag trodde jag faktiskt att jag skulle dö eller åtminstone få åka till akuten... Wohoow, hello dramaqueen.


Midsommarhelgen är över för länge sen och hela helgen blev sjukt lyckad. Nu är nästa festhelg runt hörnet, awesome! Helgen är fullspäckad av massa, förhoppningsvis, lyckade äventyr, yeeees! Och jag är taggad as always!


Kommentarer
Postat av: louise j

ih , de gör sjukt ont att bränna sej på brännmaneter ;o haha

2009-07-02 @ 17:46:42
URL: http://louuisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0