Bad för hela slanten

Igår hade jag lyckats få en ledig dag men bara för det så hände det självklart inte så mycket. Min poddie bjöd dock på mat och jag hann byta några ord tillsammans med sarah.

I övrigt var det faktiskt en måttligt uttråkande dag fram tills ungefär halv  tolv då vi som umgicks fick för oss att åka och bada. Det var sjukt varmt i vattnet, kanske förmodligen eftersom att vi badade i en pool, men ändå. Efter lite galenskaper fick vi lite oväntat besök som skrämde upp oss lagom mycket men vi klarade oss bra.

Nu har jag jobbat i fyra timmar och det är sjukt vad irriterande en del folk kan vara. "Nej, vi kan inte hjälpa att du har fått vänta på din bigmac i 30 sekunder, ursäkta så himla mycket. " - vad mer kan man säga lixom? Folk kan vara enormt överdrivna ibland...

Nedan kommer iallafall bilder från gårdagens bad. Tack för en trevlig kväll allihop!








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0