3 juli

Så igår åkte jag in tidigt till jobbet för att köpa  födelsedagspresent till en vän och lite annat mys. Jag hade räknat på att slösa bort ungefär 200 kr men vet ni vad? Jag hade så otroligt fel. Det slutade med att jag körde till jobbet 1300 kr fattigare och då hade jag fått med mig två tröjor, ett par skor, ett par shorts och en brunkräm. Ja, ni läste rätt - jag fick inte ens med mig födelsedagspresenten.. Jag får nog ta och lugna mig här lite...

Gårkvällen spenderades med mysigt folk på stranden. Det börjar bli en liten rutin nu att dra ner till stranden varje kväll, men det är ju så skönt så det är synd att klaga.

Nu ska jag ge mig ut i solen och fånga några soltimmar innan jag ska jobba mellan 15-19. Ikväll får jag se vad som händer :)

Kommentarer
Postat av: louise johansson

sv; nu är de rätt bra, men de har gått så mycket fram och tillbaka nu på sistone, med bråk hit & bråk dit, det blir bara så jobbigt.. :/

2009-07-03 @ 12:52:35
URL: http://louuisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0