and if i can't let go

ojojoj vad jag är seg med lovad uppdatering...

Min tisdag spenderades som jag tidigare nämt, på familia tillsammans med mami o papi. Jag införskaffade mig dock bara två par skor och ett par efterlängtade jeansleggins. Lite senare kom eric, becka o sabina till mig och jag hjälpte sabina att gå från svarthårig till brunette. Senare blev det kränge + 8mile.

Igår åkte jag upp till halmstad för att möta upp Sarah. Vi gick o fikade på EH och kollade i lite affärer. Sedan blev det kinamatsbuffé som satt riktigt fint i magen. Och efter det bestämde vi att Sarah skulle nanna hos mig eftersom vi inte var helt redo för att skiljas åt igen. Så våran kväll spenderades i båstad hos emil där även tobbe va. Väl hemma hos mig igen fick vi enorma skrattanfall och nu såhär på efterhand så minns jag knappt varför... haha! 
 
Idag har jag ägnat min tid åt massa städning.. förstår knappt hur jag orkar men det är lika bra att ha det gjort.

Ska nog återgå till mitt one tree hill - tittande nu. :) och bilder från värmland, nyår och gbg lovar jag att lägga in ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0