Is this the New Year or just another desperation?

Måste börja med att tacka alla som var med o förgyllde min nyårsafton. Hade enormt trevligt. Började som sagt med lite tjejmiddag hos min Poddie och sedan splittrades vi då vissa begav sig till ängelholm och andra gjorde som jag då vi åkte vidare till grevie. Spenderade natten där och hade sjukt skoj. Sedan bar det hem till min Poddie igen med lite mer roligt folk, men jag kom hem redan fyra dock ^^,

Igår var det ju den hemskt sega dagenefter. Jag o Emil åkte dock moppe till grevie för att kränga pizza, och de va fan värt kylan vi fick stå ut med! Sen kollade vi lite på film och mådde som vi förtjänade.

Denna dag har spenderats med mami på torekovs spa. Jag fick en timmes helkroppsmassage och det var helt underbart. Vi käkade lunch, bastade, badade o bara njöt av att få vara i en sån mysig miljö. Runt halvåtta mötte jag upp becka och följde henne till spisen där hon skulle käka pizza, jag stod dock över pga. gårdagens krängande. Och hon åkte för en liten stund sedan. Under den tiden vi va hos mig så har vi hunnit dra ut hela min vår/sommar garderob, helt underbart och jag kan ju minst sagt säga att man längtar!

Men imorgon lämnar jag min kära blogg för ett par dagar då jag ska till gbg med mami,papi o laura eftersom lillebror spelar gothia cup :) Ser fram emot lite shopping iallafall.

Hoppas att alla har haft en bra nyårskväll och en bra början på år 2009 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0