Just another day?

Denna onsdag har medbringat en massa skratt, en massa klagande och även en massa äventyr. Skratten kommer hela tiden och det är sällan som vi faktiskt inte skrattar..Även om det är åt de mest tråkigaste sakerna som någonsin skrattats åt... höhö. Klagandet, måste jag medge, har mest kommit från mig och dagens största äventyr var väl mitt och Angelikas besök lite överallt. Man lär sig ju som sagt något nytt varje dag och idag lärde vi oss att salen "Älvan" faktiskt inte går att hitta eftersom det inte finns något namn på just "Älvans" klassrum.. eller nått.. Men eftersom vi är två smarta tjejer så löste det sig nästan direkt. Vi hittade dock inte personen som vi faktiskt letat efter, men så kan det gå. Och våra lärare hade inte ens märkt våran frånvaro från den pågående lektionen trots att vi varit borta i mer än 40 minuter (?) Stabilt där måste jag säga..

Onsdagens eftermiddag/kväll däremot har jag och Tine spenderat nere på TK där vi deltog i "Aerobic muscle"-passet för andra gången. Och jag måste hålla med Tine om att det har blivit roligare. Kanske för att man har kommit in i passet lite mer...kanske för att det bara är så...Efter en välbehövlig dusch+bastning bar det av till Meddo för att bygga lite brunt på min, för tillfället, väldigt bleka hy..Och visst har jag världens snällaste kompis?

Jag: Asså Tine mitt fungerar inte riktigt, jag kan inte lägga i mina pengar
Tine: Meeeenee...Bara tryck på knappen!

Sen försvann hon in i sitt rum. Schysst därja! Medans den lyckosten fick 11 minuters solarietid, fick jag endast 6 minuter...SÅ kan det gå ibland!

Kände förövrigt att detta blev ett väldigt vimsigt inlägg.. Puss på de :* (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0