Oooooonsdag

Städningen igår hos mormor gick väldigt bra. Jag fick, som utlovat, min betalning efter 2½  timmes jobb. Efter det åt vi god köttfärssås och sen sov vi en runda. Jag skulle egentligen ha stannat hos dom tills idag men efter att vi hade vilat bar det av hem till förslöv som hastigast. Morfar var tvungen att hämta sin bil i hjärnarp och därför blev det som det blev . Men jag hade inte haft något emot att stanna där en natt till iallafall.

väl hemma bestämde jag och becka att vi skulle kolla på film tillsammans lite senare, så halv åtta, efter ett skypesamtal med sarah, gick jag upp till bussen för att möta becka. Vi kollade på "Patrik 1,5" - väldigt underhållande film måste jag säga. Efter att becka lämnat mig kollade jag på "The bucket list". Fyfan va bra den är. Typ skrattade hela tiden, men nu på efterhand överväger jag att det va pga. min övertrötthet som jag skrattade så mycket, men ändå. Den var riktigt mysig.

Idag har jag hittills bara varit ute och gått med Essan i 40 minuter och ätit frukost. Får se vad min onsdag mer medbringar. Jag känner mig rätt sleden så tror inte jag orkar göra så mycket..

Idag är det även 2 dagar kvar tills sarah&jag ska ha en lekehelg(!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0