och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt

så gårdagen spenderades ensam hemma med sällskap av Amanda. Vi underhöll oss rätt bra faktiskt...Och kvällen som egentligen skulle ägnas åt melodifestivalen ägnades... lite mindre åt det. haha. Och nu är söndagen kommen så as usual innebär detta plugg. Idag medför det dock något positivt, nämligen att om jag blir klar med ett arbete om bränsleceller så behöver jag inte gå till skolan imorgon. Problemet är dock att jag knappt har börjat skriva på detta arbetet som ska vara på 4-6 sidor + framsida, innehållsförteckning och källförteckning.. Stabilt!

jag skulle mer än gärna bara vilja ta tag i mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0