lördagsöndag

Så kvällen slutade alltså tillsammans med M&F i förslöv. Man kan ju säga att vi var ute mestadels och frös - till ingen nytta alls visade det sig sen. Kollade även på filmen "Role models" tror jag den hette. Den var iallafall väldigt underhållande emellanåt. Vid halv två blev jag lämnad ensam och då stupade jag nästan direkt i sängen.

Idag vaknade jag av att en stor plogare höll till utanför huset. Helt sjukt jobbigt att vakna av såna störande ljud!!!!!! Anyways, efter att ha försökt somna om lagom många gånger utan att lyckas bestämde jag mig faktiskt för att gå upp. Då var klockan runt elva. Såg även då att jag hade fått sms från F som va här igår. Han hade tydligen fått gå från förslöv till grevie eftersom att han missat bussen. Stabilt säger jag bara. :) Efter att ha skrattat lite smått åt det åt jag frukost och sen har jag inte gjort något vettigt. Träffade E senare - kollade på "spiderman 3". Najzy.

Nu hade jag tänkt lägga fram morgondagens kläder då två veckors APU ligger framför mig. Det ska bli väldigt kul faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0