Hårnostalgi?

Haha, m&m kom oväntat hit runt fyra idag. Detta slutade med att mami&mormor&sis åkte iväg med Essan för att få henne fotad. Under tiden som dom var iväg var det endast jag, lillebror & morfar kvar hemma. Eftersom morfar faktiskt såg ut som ett litet troll klippte jag honom. Och efter väldigt mycket diskussion blev resultatet snyggt. Sedan fikade vi tillsammans när alla var hemma, mys - och alltid lika underhållande eftersom alla shaffsar i mun på varandra...

Idag har jag även haft en enooorm hårnostalgi. Nere på mammas jobb hittade jag skolfotot från -06. Helt insane så långt hår jag hade där. Ska försöka fixa fram bild på det. Hela håret fick inte ens plats på bilden och min lugg slutade några centimeter nedanför hakan. Jaaaaa, jag ska sattsa på så långt hår igen. Det är verkligen sjukt snyggt och eftersom -09s hårtrend är antingen väldigt kort eller väldigt långt håller jag mig till det sistnämda. Jag har dock inte beslutat mig ännu för om jag ska vara ljushårig eller behålla min bruna färg...Usch, det är så svårt att välja, men om jag nu skulle välja att bli ljushårig ska jag även bleka mina ögonbryn lite så att de inte blir allt för markerande.

Nej nu ska jag borsta tänderna och sådant och sedan nanna efter något avsnitt av "Scrubs" som jag har blivit hemskt beroende av...-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0