ge mig sommar och nyrakade ben!

Tänkte bara tillägga att nu funkar vattnet i huset precis som det ska. Det enda negativa är att jag, i samband med duschningen, hade tänkt att raka mina ben som ser ut som riktiga mansben för tillfället men hann bara raka klart ett ben innan vattnet ville sluta rinna. Schysst att jag ser ut som en man nu på mitt högerben ju. Utan krydd så har jag säkert två centimeter långt hår på det benet + att håret har börjat lägga sig sådär fint (?!) ni vet... USCH! Jag vill ha sommar, för då har man alltid fina, nyrakade ben!


Kommentarer
Postat av: louise

åh, jag gillar din blogg starkt, malin! :)

2009-02-10 @ 19:41:02
URL: http://louuisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0