galenskaper va

Det slutade med ett besök på familia med la familia.. öhm okej. Fikade gott och störde oss lagom mycket på varandra. Hemvägen blev väl som mest utflippad då jag plågades ytterst störande av min familj. Efter lite drag i håret på varandra och annat härligt var vi äntligen hemma iallafall.

Men då bar det genast av ner till industriområdet där jag skulle testa köra bil for the first time ever...Om man hade sett oss utifrån hade man förmodligen fått sig ett gott skratt. Men stämningen inne i bilen var ioförsig också rätt underhållande eftersom jag satt och gallskrek medans jag faktiskt försökte styra bilen. Stabilt måste jag säga! Men enligt mamma var jag faktiskt duktigare än anna, min kära syster, var första gången hon körde. Pluspoäng till mig!!!!

Nej nu ska jag nanna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0