Äntligen!

Imorgon ska jag orka ta mig till skolan (!) och det kommer säkert som en chock för alla men så är det. Jag känner att jag vill hinna klart med avtentningen i Frisörteknik A innan vi går på sportlov så imorgon tar jag tillfället i akt då vi har frisörteknik hela dagen! Men det blir förmodligen så att jag åker hem efter halva dagen, iallafall om jag mår som jag gör nu. kära illamående, vad gör du i min kropp egentligen? Att må illa är det sista jag behöver nu!

Nej, nu är det dags att göra sig i ordning inför morgondagen. Packa skolväskan och lägga fram kläder. Det är så man får göra för att underlätta morgonen då man går upp kvart i sex. Usch, det kändes jobbigt bara att skriva...

Hoppas alla får en god natts sömn och även en bra onsdag! :)


Kommentarer
Postat av: louise

sv; tack ((:

2009-02-10 @ 21:12:24
URL: http://louuisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0