and i need you

Segt med uppdatering här nu ju. Men som man säger, bättre sent än aldrig. Förra veckan hände inget vettigt. Måndag, tisdag, onsdag ägnades åt ytterst lite pluggande. Slappade mestadels, för jag känner mig så sjukt utmattad utan att egentligen ha anledning till o känna så..

Torsdag ägnades som vanligt åt skolan och sedan träning tillsammans med Sarah. Efter det åkte vi tåg till båstad och begav oss bort mot hennes brors lägenhet där vi sen sov och mös eftersom hennes bror inte var hemma. Vi lagade god mat som tidigare under dagen inhandlats på Hemköp, kollade film, var ute en runda för att göra båstad osäkert (tror vi lyckades rätt bra) och snackade en massa mysigt. När klockan började närma sig sent(!) la vi oss i varsin säng och fortsatte prata. Tyvärr skrämde Sarah upp mig precis innan vi skulle nanna, vilket resulterade i att jag kröp upp breve henne (a).

Fredagmorgon kom och jag följde S en bit till tågstationen. Gick sedan till bussen för att åka hemåt. Blev lite plugg och sedan ändrade planer. En lugn hemmakväll slutade med en vild utekväll tillsammans med Tine, Eric & Emil. Och jag menar verkligen kväll också för längre kom man ju inte. Lia bra dock.

Lördag och en dag med slapp väntade eftersom jag hade ont mest i hela kroppen. Jag lämnade Tine vid bussen och mötte upp Emil. Vi åkte till ica för att köpa pizza och cola. Och vid tre begav han sig hemåt. Och lite senare kom Eric på besök och, as usual, ägde jag honom i guitar hero. :)

Nannade gott och sen blev det söndag. Väla med mam&pap&henkis. Boring men jadddå. Sen pluggpluggplugg, sovasovasova, skolaskolaskola. Och det är vad som har hänt i mitt liv på senaste...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0