Alla ♥ dag

Då har Tobbe&Fredde precis lämnat mig. Vi hade en väldigt mysig kväll bestående av massa prat, tvtittande, lite promenader och mys såklart!

Och nu har det slagit om till en av de mest överskattade dagar på året - alla hjärtans dag. Jag tycker personligen att dagen är sjukt överskattad men visst är det mysigt att alla bryr sig lite extra om varandra, så borde det dock vara varje dag...Men det är fortfarande dagen då man ska visa vilka som betyder mest, då man ska ta hand om dom man verkligen älskar och då man ska njuta av dagen tillsammans med en pojk- eller flickvän eller med någon nära vän eller liknande. Själv har jag ingen aning om vad som väntar mig eftersom jag, som sagt, tycker denna dagen är väldigt överskattad. Främst kanske för att jag inte har så bra minnen från denna dagen.
Jag kollade nyss tillbaka på bilder från exakt ett år sen och jag kan utan tvekan säga att mycket har ändrats sen dess. Vad jag inte visste förra året var att jag skulle erbjudas ett år med en ny, underbar vänskap. Och nu såhär ett år senare så kan man ju undra vart den vänskapen tog vägen? Hur kan ett vänskapsband som under årets gång varit så starkt bara brytas? Det är en fråga jag alltid kommer att ställa mig men det enda jag faktiskt kan göra är att tacka för den bra tiden jag trots allt hade tillsammans med denna vän. Och allt händer ju faktiskt för en anledning - iallafall tror jag det.

Det blev lite djupt här nu kände jag. Och vem vet, ni kanske får ännu ett djupt inlägg av mig efter några timmars sömn ^^,

(alla♥dag -08)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0