Sommarfest

Igår var det dags för grevies årliga sommarfest. En av de gångerna om året då man har skyldighet att partaja hela natten. Och visst blev det så, jag hade riktigtriktigt kul!

Till en början fick jag stå ut med x antal jobbiga gäster på jobbet idag mellan 12-16. Dock var jag alldeles för överexalterad för att bry mig. Och vet ni vad? Jag hade tillochmed tur. Medan kassan hade fullt upp fick jag stå där bak och vika happymeal. Mohaha. Och efter dessa fyra timmar skulle jag och poddielove laga mat. Gissa vad det blev... HAMBURGARE MED POMMES! Haha, vi är nog allt lite arbetsskadade eller så har vi helt enkelt bara brist på fantasi.

Så hamnade vi i grevie där vi mötte upp en massa andra, bla. arbetskollegan Elin. Det blev en riktigt rolig kväll trots allt det ledsna som smög sig på en stund. Och lite sådär random bjöd jag med en del på en julmiddag. Tur var att dom inte hittade till efterfesten annars hade det blivit fullt med folk, haha.

Nu ska jag jobba 17-21 och sen kommer bilder från gårdagen!

See ya, wouldn't wanna be ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0