say anything, but don't say goodbye

Idag är en sådan dag då typ inget kan få mig på bra humör. Det enda positiva med dagen var att jag äntligen har fått träffa sarah igen, fy vad jag har saknat henne! Annars har jag spenderat min eftermiddag med att tjura som in i bomben. Pappas kommentar: "Men Malin då, du ser ju ut som ett russin i ansiktet". Tack pappa, din kommentar löste ju verkligen alla mina problem och fick min dag att bli så mycket bättre och det fick ju även alla äckel på skolan att försvinna? Nej, nu överreagerar jag nog... Ska snart orka mig iväg på innebandyträning vilket är väl den andra saken idag som är hyfsat bra. Vad händer med mig nu då. Jag har ju ett helt underbart år framför mig? Hmmmmmm...




Kommentarer
Postat av: Matilda

hahahaha men mats då :(

2009-08-24 @ 10:05:49
URL: http://matildaborgcrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0