aggroryck på föräldrar

blir så trött på föräldrar! ibland då alltså. ibland är dom mycket bra, men ibland förstår man inte vad dom håller på med, tyvärr! har ett väldigt bra exempel som just inträffade faktiskt.

min ena klasskompis som skulle komma ner från halmstad imorgon för att umgås och gå på madison, meddelade nyss att hon kanske inte kommer för att hennes pappa har "ångrat" sig. jaa precis, han har ångrat sig.
allt var planerat, var/när vi skulle mötas och vad vi skulle göra och när hon skulle hem o så, och båda hennes föräldrar hade sagt ja. men nu är det bara hennes mamma som tycker att hon ska ut o roa sig.. palla att föräldrar ska ha sån stor makt över ens liv egentligen. det blir ju fan inte bättre av att man ska sitta isolerad och inte ha något liv alls eller!

pallar inte aggra mer det ska lösa sig
och min älskade vän SKA komma ner oavsett!

och tro inte att jag hatar din pappa nu bara för han är hääääärlig ;D


you know you love me :*



 


Kommentarer
Postat av: Emma

Tror inte att du hatar min pappa.. :P Det gör inte jag heller bara irriterad som fan!!

2008-10-30 @ 22:42:07
URL: http://emmanpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0