Uppdatering ^^,

Min fredag
började en kvart försent, alltså halv nio, för att vår vikarie försov oss. Och sedan slutade vi kvart i nio för att vi tydligen inte behövde vara i skolan (!). det var ju kul och höra när man har åkt en bit för att kunna vara med på lektionen! blir så irriterad på sånt. och sedan visade det sig att mitt tåg inte skulle gå förrens 11.04 så jag och ett par andra gick och käkade frukost och sedan umgicks jag med Angelika och Theresé . Becka smsade mig senare och frågade om inte hon kunde komma upp till halmstad. Så jag umgicks med A&T fram tills ett-halvtvå för då kom Becka och då stack vi ut och gjorde halmstad osäkert ;)

vi tog fyra-tåget hem och var hemma runt 18.00. då åt jag och sedan kom becka och hämtade mig. vi gjorde oss iordning oså och sedan drog vi till VK (skäms fortfarande över att säga att jag ska dit). Det var trevligttrevligt och vi drog hem runt ett :)


återkommer senare med dagens planer


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0