mattesvenskaträning

Jaa ungefär så har min dag sett ut. Den har varit lagom seg och vi har även varit väldigt flummiga.. Jag har dock arbetat väldigt bra tycker jag (y) Mejlade nyss in svenskaarbetet som vi började på idag och som då skulle skickas in nu ikväll. Det var skönskönt!! Snodde även en bild på Michelle för att ha med i mitt svenskaarbete. haha hoppas de var okey gullunge :) 

Idag tränade jag tillsammans med Therese och EmmaP. väldigt seriöst brudar , haha ;) Får dock bli mer seriöst nästa vecka, annars HÅLLER DET INTE! haha!

Datorkunskap och Engelska imorgon, det ska jag förhoppningsvis klara av.  Kanske tillochmed får åka hem efter DK:n eftersom vi har eget arbete på engelskan, hoppas!!

Vi får se vad fredagkväll bringar , det blir säkert bra. skulle dock tro att det blir en lugn kväll för jag känner att det behövs.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0