gårdagen :)

gårdagen började med att jag, angelika, emma och sarah åkte hem till emma typ vid två. vi började då flippa. som vanligt då alltså, och vid halv fyra somnade jag. himla skönt må jag säga :) när jag sen vaknade ca tio över fyra så höll sarah på att fixa emmas hår och angelika höll på med sitt eget. då började jag med småfixa mig och när vi hade bytat om och fixat varandras hår så hade emmas mamma varit snäll nog att laga mat åt oss :) efter maten gick vi upp och sminkade oss och sedan tog vi lite foton. sedan var det dags att gå mot bibblan där vi skulle möta resten av tjejerna :)

kvällen blev LAGOM flummig kan man ju säga och jag hade sjukt kul. det blev dock lite drygare mot slutslutet fast det var ändå helt okey :) var dock meningen att bara jag skulle sova hos emma och att angelika och sarah skulle sova hos angelika. men det slutade med att alla fyra sov hos emma. MYSPYS!

vi var hemma ca kvart i två och vaknade vid tio imorse. satt o myste lite och snackade om gårdagens alla "misstag" och pinsamheter. haha , dock var det tyvärr lite väl mycket tycker jag ;D

jag var hemma runt två idag och sen dess har jag mest bara tagit det lugnt, väl behövligt må jag säga. nu väntar jag på att becka ska ringa mig så blir det förmodligen att dra till VK , tihi :)

<3

(lägger upp fler bilder från maskeraden imorgon typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0