Uppdatering, hehe :)

Lördag
Jag vaknade som sagt med Sandra breve mig, myspys. Sedan slappade jag typ hela dagen igenom. Vid fem tvingade Laura mig att komma hem till henne för att sedan dra vidare till VK. Fast jag var först tvungen att umgås lite med våra gäster haha. Halloweenmiddag FTW. 
Jag hade för övrigt en toppenkväll (!) med Laura o co. vilket jag verkligen behövde. med andra ord blev min helg verkligen askalas bra :)

Söndag
Mindre askalas bra dag må jag säga. jag och laura låg endast o sov/kollade på disneychanel hela dagen men vi mådde som vi förtjänade haha ^^  runt halv sex kom mam o hämtade mig och sedan pluggade jag bara lite grann. och sedan stupade jag i säng

Måndag
helt sjukt enormt trött när jag vaknade. men släpade mig dock upp eftersom jag ville träffa mina vännor, så de va värt de. jag har dock mått illa helahela dagen och det har verkligen inte varit skönt må jag säga :p med andra ord har jag varit totalsegzombie. tränade dock med Emma och kom hem vid kvart i sju något. mam&pap&henke åkte iväg för en stund sedan eftersom henke skulle spela match. Sis ska tydligen också dra snart, träning va de va? och de kommer inte hem förrens typ elva. vid det laget ligger jag förhoppningsvis och sover. får se om det blir skola för min del imorgon.. vet inte om jag orkar det med allt dumt illamående >.<

men nu ska jag försöka få lite pluggande gjort, samtidigt som jag kollar på the OC, haha. och det kommer gå bra de :) 



you know you love me :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0