Sagofén

Befinner mig just nu i skolan. Vi fick sluta lite tidigare idag men vi är ändå några stycken som sitter kvar här. Om en stund ska jag o Angie dra o träna en runda, cykla som sören har vi bestämt oss för. jag ska ta 18.04tåget hem och mamma hämtar mig vid stationen typ 18.30. Ska bli skönt att få träna lite idag men ändå komma hem i hyfsad tid.

Dagen har medbringat en vääääldans massa flumm. helt sjukt mycket faktiskt. Jag kan ju nämna dagens roligaste händelse. Nästan hela klassen satt i klassrummet på lunchrasten där vi sedan skulle ha svenska. Och Valona ville ge oss lite underhållning som slutade med att hon hade svenska för invandrare, hahaha asså det var så sjukt klockrent. alla skrattade typ så dom grät haha.

Måste dra nu, en lärare skickar ut oss nu xD haha.


you know you love me :*

Kommentarer
Postat av: Sarah

Flumdag FTW!

2008-11-13 @ 20:01:16
URL: http://attvarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0