Så sant som de är sagt!

Tänk dig en bank som varje morgon satte in 86400 kronor på ditt bankkonto, och som varje kväll tar tillbaka de pengar du inte använt. Vad skulle du göra med pengarna? Så mycket som möjligt förstås! Nu är det så att vi alla faktiskt har en sådan bank. Den kallas tid. Varje ny morgon får du 86 400 sekunder att använda precis som du vill. Varje kväll är förslösad tid borta för alltid. Det finns ingen möjlighet att ta kredit, det finns ingen möjlighet att spara för framtiden. Använd därför din tid så klokt som möjligt. Njut av solnedgången med en vän, lär dig något nytt, hjälp någon som har det svårt. Gör varje dag minnesvärd!


såsant såsant så.. tyvärr verkar ingen människa ta till sig av att man ska göra varje dag minnesvärd. jag är inte mycket bättre själv. önskar bara att alla kunde ta vara på sina nära&kära bättre än vad vi gör!



min dag har väl varit hyfsat, kunde ha varit bättre men den började bra o slutade bra, vilket är huvudsaken :)
har bara haft frisörteknik idag.. blev lite mycket i längden men det funkade eftersom det fanns många att busa med ^^,

följde med Angie hem efter skolan där det vaxades/noppades ögonbryn, väl behövligt de må jag säga haha.
tog 18.04 tåget hem och nu sitter jag här o tar de lugnt... ska upp o käka nu, pappa som har lagat maten tillomed,
haha, underverk kan ske :)



you know you love me :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0