Heeejsan allihopa!

Min dag har varit väldigt bra faktiskt , trots allt äckligt drama, hehe.  Det började med att jag åkte in till ängelholm, där jag numera tar tåget ifrån pga. det kalla vädret. På bussen mötte jag HannaHPannaH, Vasquez o Jonas :)
Och när jag var framme i halmstad mötte jag Sarihs o Frida vid ett av övergångsställena. Fatta överglad jag blev! För jag har saknat Sarah som in i bomben!!!! Så det blev en ordentlig kram där ^^

för övrigt har dagen varit bra som sagt. blev dock ingen träning idag utan det blir på onsdag o torsdag istället ;) och angelika har faktiskt LOVAT att följa med , hehe. får se hur de går med det löftet baby :D

Snart kommer Becka o hälsar på en runda , de ska bli naais (y)

längtar dock till min morgondag för jag gillar mina vännor väldigtvädligt mycket och älskar deras sällskap. Imorgon blir det en piggedag :)
(sarihs o jag)

you know you love me :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0