Gbg med älskade Sagofén :)

Igår blev det inget bloggande alls. Jag och Sarah följde med Angie hem efter att ha käkat o sådant inne i stan. Jag somnade vid 22.00 efter en dag fylld med skratt + att jag hade ett lyckat utvecklingsamtal + att Phong var trevlig att ha med igår ;P


Idag mötte vi upp resten av klassen på Lilla torg runt åtta sedan bar det av upp till göteborg där vi skulle på studiebesök hos Grazette som tillverkar hårvårdsprodukter :) Det var trevligt men det bästa var självklart att vi fick välja tre produkter ur serien "Crush" .  Vi var inne i halmstad igen vid fem. Sarah och jag tog 18.04tåget hem till mig och åkte hem med mamma . Och nu har vi duschat och flummat sönder typ, och ätit RIKTIG  mat. Bertil är även här nu och vi har precis kollat på Grey's anatomy. Men nu vill jag nanna haha ^^ Bilder från GBGresan kommer förmodligen upp imorgon.


Hoppas alla haft två bra dagar för det har verkligen jag haft :)



you know you love me :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0