Fredaglördagsakna

Fredag
Jag hade en hyfsat flummig dag i skolan tillsammans med Sarah o Angie. Efter vi slutat åkte jag med hem till Angie där vi chillade och limmade nagelbling på tänderna ;) haha, superlim FTW. Sedan blev det lite brådis då vi skulle åka in till halmstad en sväng. Jaa kvällen blev väldigt trevlig.

Jag tog bussen från Gullbranna idag 11.11 och sedan tåget från Halmstad 13.04. Och mina snälla föräldrar hämtade mig i Båstad 13.22 vilket innebär att jag varit hemma en stund nu . Jag har inte gjort så mycket mer än att kolla på "The truth about love" dock.. ;p 

Men om enoenhalv timme lämnar mina föräldrar mig och eftersom både storasyster o lillebror är borta så blir jag ensam hemma vilket ska bli riktigt jädrans skönt. Lite senare kommer förhoppningsvis Laura o då ska vi ha kul o myspys hoppas jag :)

jag saknar Sarah
(får man lov att vara såhär förbaskat snygg?!)

you know you love me :*

Kommentarer
Postat av: Angie

Grilzz bby ;) hahah xD sicka wangsters vi är asså :P

2008-11-15 @ 22:53:05
Postat av: Sarah

Saknar dig mer mer mer!

2008-11-16 @ 17:37:55
URL: http://attvarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0