Då var helgen över.

Igår lagade jag tacos(!). helt sjukt vad duktig jag var. fick dock lite hjälp över msn av lite duktigt folk, och den hjälpen behövdes kan jag ju säga ^^ Laura kom tillslut och då gick vi ner till Eken där vi träffade lite trevligt folk hehe. Vi var hemma vid tolv och då kollade vi på film o snackade. Och tillslut bestämde vi oss för att sova , haha.

Idag har jag inte gjort så vettigt.. eller jo det har jag faktiskt. Jag och Laura vaknade tjugo i ett och då käkade vi frulle och kollade på "Bring it on 4" , väldigt underhållande film. Hon tog bussen hem 16.30 och då pluggade jag lite smått. Sedan cyklade jag upp till hallen för att kolla när A-laget spelade tillsammans med Matilda. Fast jag var där dock i typ 25 minuter sen blev det uttråkande. haha. Så nu har jag kollat på lite OTH, Ensamn mamma söker och Sanningens ögonblick. Ladder49 började nyss. det är en väldigt mysig film!

Imorgon börjar vi inte förrens halv tio då vi har prov. Och sedan slutar vi för dagen!! Då ska jag plugga lite med Angie och sedan träna! :) Skönskönt..

funderar på att gå o lägga mig snart. Isåfall bloggar jag av mig mer imorgon.


you know you love me :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0