Lite daguppdatering nu då kanske

Söndag 7/12
Nämde att jag skulle gå på bio tillsammans med Sabina för att se "Twilight". Det var en helt underbar film, väldigt bra och väldigt sevärd. Brukar faktiskt inte gilla sånna typer av filmer men den här kan man inte annat än att gilla. Kvällen blev förövrigt väldigt trevlig, det är ju faktiskt sällan jag och Sabina har tråkigt tillsammans :)

Måndag 8/12
Min måndag medförde inte så mycket vettigt. Hade dock en trevlig pratstund med Frida senare på eftermiddagen. Det var skönt att få snacka av sig lite :)

Tisdag 9/12
Somnade tyvärr inte förrens halv fem denna morgon och eftersom jag vanligtvis går upp kvart i sex för att hinna till skolan så blev det alltså en hemmadag för mig. Kändes inte så värt att komma till skolan med bara en timmes sömn och med huvudvärk. Så jag vaknade inte förräns 10.24! Och det av att min kära storasyster står o sjunger i duschen, haha :)

Onsdag 10/12
Denna dag hade jag namnsdag. Annars hände det inget trevligt. Inte mer än att jag fick ännu en underbar dag med mina babes :) Jag misslyckades dock med att göra muffins som jag skulle ta med till skolan sen, haha.

Torsdag 11/12
Jag hade en väldigt onödig skoldag. Tre timmar skulle spenderas till matten men vi fick göra precis vad vi ville, LÖNT! Eftermiddagens tretimmars svenska kollade vi på "Another cinderella story 2". Vår lärare var tillomed sjuk...Jag kom dock underfund med att jag skulle bli  tvungen att säga hejdå till Angie denna dag. För hon skulle nämligen skippa fredagen för att packa inför sin resa till Ungern. Fatta sorgligt. Jag, Sarah o Angie som precis klarar en helg utan varandra, hur fasiken ska vi klara mer än tre veckor utan varandra?! fattar fortfarande inte det...

Fredag 12/12
Ännu en onödig skoldag, iallafall halvt. Förmiddagen=datorkunskap=inget jobb alls. Eftermiddagen blev dock väldigt mysig :) Vi var bara 15 stycken tror jag, och vår engelskalektion gick till att fika och mysa. Vi kollade även på ett Simpsons julavsnitt.
Kvällen spenderades uppe i hallen med en massa annat mysigt folk eftersom det hade anordnats en fotbollsturnering där. Jag deltog dock ej. Det bjöds på tacos och mycket skratt. Runt elva vandrade jag, tillsammans med några andra hem till mig med en massa kränge och kollade på "Svenssons Svensson"(?) . Underhållande där ja. Mina vänner lämnade mig runt ett så nu funderar jag på att nanna :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0