Life's a game but it's not fair, I break the rules so I don't care

Idag hade vi en bra dag i skolan. Började med svenska och sedan hade vi permanent-teori. Lite mindre kul kanske men även det måste läras. Våra klippstolar i skolan, de som då har gått lite isönder, gavs bort till dom som var "först till kvarn", ja jag var en av dom så fick släpa med den på både buss och tåg. Mindre kul. Hemma halv sex och tjugo över sex körde jag och storasyster till båstad för att träna innebandy. Min dag blev dessutom lite bättre när min medlemsavgift endast kostar 500 kr medans den kostar 750kr eller 1100kr för en del. Ibland har det sina fördelar att fylla år sent på året! :)

Nu väntar duschen och sedan några avsnitt av "Vänner". Sedan ska jag sova länge, underbart med sovmorgon.


Kommentarer
Postat av: louise

sv; ja visst är den! :)

2009-09-12 @ 10:09:22
URL: http://louuisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0